2015. szeptember 20., vasárnap


Kedves Barátok, Ismerősök és Akik olvassátok ezt az írást!

Az Everness fesztiválról hazafelé utazva sok kellemes élmény, benyomás áramlott fel bennem. Csak hagytam, had áramoljanak, ránéztem, s engedtem tovaszállni, és csak jólesően mosolyogtam.
Először vettem részt a fesztiválon és nagyon kellemes élményekkel gazdagodtam és szívemnek, lelkemnek jóleső ismeretségekkel.

Szeretném megköszönni Mindazoknak a bizalmát, akik egyéni kezelésen jártak nálam. 
Csodálatos volt látni, érezni Mindegyikőtök felől ezt a nyitottságot, amit itt tapasztaltam.
Köszönöm 
és kívánom, hogy a kezelések az Arkangyali kapcsolat teremtő technikákkal a lehető legtöbbet hozzák Számotokra!

Szeretnék még köszönetet mondani Thuróczi Robinak az Arkane Energetics létrehozójának, a több éves támogatásért, tanításért, az itt tartott meditációkért. 
Karacs Ildinek a rengeteg szervezésért és Mindenkinek, akikkel együtt dolgozhattunk támogatva, segítve egymást.

Kívánom, hogy Mindegyikőtöknek sok Áldás kísérje az Életét!

Szeretettel: Gyöngyös




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése