2013. június 7., péntek

2013.06.09. Vasárnap 10.00 Emlékezés az eredetre




Kedves Barátok, Ismerősök és Aki ezt az írást olvassa!

Szeretettel invitállak Benneteket az alábbi programra, melynek lényegét Földanya üzenete csodálatosan kifejezi.


„Drága Gyermekek!


Elérkezett az idő, amikor újra emlékezhettek gyökereitekre, az eredetetekre, ahonnan jöttetek, akik valójában vagytok. 

Elérkezett az idő, amikor visszanyúlhattok emlék táraitokba és felnyithatjátok azon elraktározott információ halmazaitokat, melyeket elraktároztatok nagyon nagyon sok évvel ezelőtt. Sorozatban gyűjtöttétek tapasztalásaitokat, majd rendszereztétek és kódokkal ellátva eltettétek nagyon gondosan oly módon, hogy biztonsággal apránként kibonthassátok őket, amikor elérkezik az ideje. Sokatoknak fogalma sincs róla, micsoda kincsek birtokában vagytok. 
Viszont érzitek, minden porcikátokban, hogy mélyen belül valami olyan rejtőzik bennetek, ami nagyon tiszta, nagyon szép, 
ami, ha kell, hegyeket mozgat.
Apránként szerzitek vissza emlékezeteteket, képességeiteket, ezáltal tudásotokat, erőtöket. Ahogy elbírjátok egységben maradva Testetekkel, Lelketekkel és Szellemetekkel. Hiszen nagy lépések ezek, melyeket megtesztek. Bár néha kicsinek látszik, és ilyenkor türelmetlenek lesztek, pedig tudnotok kell, mostanság óriási léptékekben haladtok. Engedélyt kaptatok arra, hogy emlék táraitokat megnyissátok és fokozatosan és folyamatosan emeljétek le a fátylaknak nevezett minőségeket a bennetek kódolt tudásról. És ezt teszitek töretlenül Fénynek Magjai kikből az élet dallama sarjadzik, növekszik, virágba borul és termőre vált.

Áldott legyen utatok, melyet bejártok, s én veletek együtt teszem, érezve mindazt, amit tesztek támogatva Benneteket, minden pillanatban, melyet itt töltötök Velem, 
Együtt Egységben.

Szeretettel ölel Földanya”





Mint korábban írtam, erősen éreztem Veres Mónika és Szabó Andrea Krisztina felhívásában foglaltakat.  
Együtt munkálkodni a felemelkedésért.
 Hogy a magam módján hozzátegyem azt, amit vállaltam.
Hogy teljes mértékben felvállaljam a feladataimat, amiért születtem.
Ahogy a dátumokat néztem és erre gondoltam, megváltozott körülöttem az energia tér, erősebben éreztem Földanya jelenlétét, és már küldte is üzenetét, mely a 2013.06.09-i napra érkezett, melyet fent olvashattál.

Veres Mónika felhívását itt tudod elolvasni.
Szabó Andrea Krisztina által összeállított információkat itt találod.


Szeretettel invitállak a 2013.06.09-én tartandó programunkra

Helyszín: 
Veszprém, Szent István utca 5. 1-es kapucsengő

 Időpont:
10.00 órától  Földanya közvetítés, mely az üzenetben leírt folyamatokat hivatott segíteni, közös meditációval és imával.

Együtt Egymásért Egységben.

Áldással és Szeretettel: Gyöngyös


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése